czwartek, 12 stycznia 2012

ZaRa!!!

   Dzisiaj pokażę Wam stylizację z kardiganem z Zary niedawno kupionym.Już jest jednym z moich ulubionych swetrów, bo pasuję mi prawie do wszystkich rzeczy, a do tego jest ciepłyyy... :)
    
Na razie nikt się nie zgłosił do konkursu, bo pewnie nagroda nie jest dla Was atrakcyjna... trudno :<, jeśli do 20.01. nie zgłosi się co najmniej 10 osób likwiduje giveaway i pomyślę nad innym rozdaniem :), może wtedy będą jacyś chętni :) 
 
Już od soboty zaczynam ferie z czego się bardzo cieszę, tylko szkoda, że w tym roku jadę na nie bez znajomych :(. W tym roku wybieram się do Słowacji, a w zeszłym byłam we Włoszech :) Mam nadzieję, że i Wy w końcu do czekacie się wolnego ;))






kardigan Zara 79,90 zł, jeansy Zara (na ostatnim zdjęciu są inne), T-shirt Zara, trampki Converse, pierścionek House


22 komentarze:

  1. super strój;p
    ja czekam na ferie ale zaczynam je dopiero 30 stycznia :(
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny sweterek, mam podobny ;) Fajny pierścionek ;)
    Miłego dnia i zapraszam do mnie: http://marane175.blogspot.com/
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. ajjj, choruję na takie trampki już od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie że pojawi ! TO będzie pierwszorzędna rzecz po przybyciu do Polski ;) Sama jestem ciekawa jakich zakupów uda mi się dokonać a na pewno chcę żeby było tego sporo bo kasy mam do wydania NIE MAŁO ! :)
    PS. Rób zdjęcia przedstawiające jak najbardziej to co masz na sobie bo tak na prawdę choć bardzo chciałabym widzieć ten sweter bliżej to nie mam takiej możliwości.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie :) fajne trampki :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, lubię takie kardigany:) Pasują do wszystkiego i przy okazji ładnie wyglądają. Dodaję do obserwowanych:)
    PS. Ładna z Ciebie dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyświetla mi okienka dodawania komentarza więc piszę jako "odpowiedź":-) Sweterek super, uwielbiam takie! Do wszystkiego i zawsze na czasie!:-) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. heh poluję na te trampki <3 świetne są!
    leprettyshit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie w którym wygrać można wybraną przez siebie sukienkę ze sklepu inlovewithfashion.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny sweterek:)

    zapraszam na rozdanie! http://saras-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten pierścionek .

    +obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. kardigan na te zapięcia to po prostu moj must have w tym sezonie, a niestety do tej pory nigdzie idealnego dla mnie nie znalazłam, ale Twoj jest uroczy- chyba wybiore sie do zary i bede szukać!:)

    OdpowiedzUsuń