sobota, 14 grudnia 2013

Strawberry July!- New Title

Witajcie Kochani!

    Chciałam Was powiadomić, iż sposób prowadzenia bloga się zmieni. Mam zamiar pisać również po angielsku notki, aby blog był bardziej przystępny dla czytelników spoza Polski oraz w celu podszkolenia siebie w tym języku. Aaa... bym zapomniała o najważniejszym! Od dzisiaj blog oficjalnie nazywa się Strawberry July, ten tytuł nie wziął się z nikąd, ma swoją małą, tajemniczą historię ;)
Mam nadzieję, że będę bardziej systematyczna, a posty będą pisane bardziej na luzie i z lepszymi zdjęciami.
Poniżej kilka zdjęć z mojego wrześniowego wyjazdu do Stockholmu! Tak, tak wiem, jestem niezwykle na czasie... ;)

Hi Everyone!

   I have decided to write my blog in two languages. So, today it is my first time. I'm not too good at English, but I will  practise writing. From now on, my page is called "Strawberry July". The history behind this title is a little secret, but if someone was interested in it, I would lift a curtain on.

Following are my photos from Stockholm, so I invite You  to watch it!













//pants- Pull&Bear, sweater-Pull&Bear, T-shirt H&M, coat Reporter, shoes Vans, glasses H&M//

1 komentarz: